tirsdag 4. januar 2011

Et besøk i stoff-himmelen!

Ah....idag har jeg vært en tur hos min mammas venninne. Hun driver med veving, og har derfor myyye fint sengetøy liggende. Jeg var så heldig at jeg fikk komme å se litt, og ta med meg litt hjem (tusen tusen takk). Og gjett om jeg fant mye fint. Se bare på dette, det midterste bilde er siklestoffer jeg bare har drømt om, og de øverste falt jeg også ganske så pladask for:


Har du sengetøy liggende du vil bli kvitt sa du?

Jeg tar mer enn gjerne imot!!! ..og syr gjerne noe i gjengjeld=)

3 kommentarer:

  1. Heisan!
    Takk for hilsenen på bloggen min! Det er bare hyggelig at du legger meg til blogglisten.
    Så morsomt å få plukke ut godbiter fra en haug med sengetøy! Flotte var de jo og skjønner at du er strålende fornøyd!
    Ha en fin morgendag, nå stuper jeg til køys.
    Stor hilsen fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Er det bare sengetøy du vil ha? Jeg har en sekk med gamle gardiner du kan få hvis du er interessert. Ellers kastes de på bålet ganske snart.

    SvarSlett
  3. Oooh, jeg kan godt se på om det kan være noe å bruke ja! Ikke kast det på bålet, da hopper jeg etter;)

    SvarSlett