søndag 2. januar 2011

Godt nytt år!

Jeg har visst ikke vært tilstede her jeg den siste tiden. Til gjengjeld har jeg virkelig vært tilstede i jula, i nyttårsfeiring og annet samvær med familien. Det har vært ei flott tid, men nå er vi litt slitne av ferie og gleder oss til å begynne å jobbe igjen=)

I morgen begynner mannen i ny jobb, jeg også i utgangspunktet, men har barnehagetilvenning fra tirsdag av. Det er virkelig spennende tider vi går imøte som familie. En helt ny tilværelse, der også lillegull tar fatt på "institusjon"slivet (bhg, skole og slikt) brrr... Vi håper hun vil trives!

Jeg har ikke fått sydd så masse som ønsket. Er det merkelig at man får gjort mindre enn ellers når man har ferie? =) Jeg har derimot merket klær og gjort dem klar til barnehagen, da må en slik en til:



Jeg har også fikset navnelapper i syform og klisterform, så dette bør bli bra. Det lille jeg har fått sydd er luer, slik at jeg har noen for salg. Pinnsvinlua er lovd bort til ei lita på Lundestranda, resten er fritt vilt.



Jeg har også prøvd meg på et nytt prosjekt, nøkkelbånd. Det gamle mitt, et fra ansgarskolen, er blitt litt utslitt, dette blir derfor mitt nye jobbånd=)


 Ønsker dere alle et godt velsignet år!

1 kommentar: