tirsdag 26. oktober 2010

Jeg lever!

Huffa, dette satt i kroppen lenge, men nå føler jeg meg mye bedre. Siden sist har jeg ligget på sofaen, og så strevd med å sette meg inn i min fantastiske elna-overlock. Nå er vi venner, selv om elna bråker litt? ..jeg vet ikke hvilke lyder slike maskiner lager, men min bråker litt altså. Kanskje ei skeiv nål eller noe slikt. Det skal utforskes nærmere, men jeg tar også imot gode tips, såklart.

Lørdag 23. okt var det redesign-messe på Torgallmenningen her i Bergen, med en tilhørende konkurranse i å lage noe nytt av noe gammelt. Jeg la inn et bidrag, vant ikke, men det var artig allikevel. Her ser du buksa jeg konkurrerte med. Det er en bukse sydd av mine foreldres gamle camping-sengetøy (likt bryllupskjolen lenger nede). Den er utrolig herlig i stoffet, myk, lett og rett og slett nydelig. Perfekt vårbukse ligger nå og venter på lysere, og ikke minst varmere tider.



Siden sist har også våre to gode venner Solveig og Brigt født lille Jonathan, velkommen til verden lille du! Vi gleder oss til å bli kjent med deg!

..Snart kommer et innlegg om salg, ser du noe du liker er det bare å ta kontakt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar