søndag 3. oktober 2010

Puh..

Det tar sånn tid å sette seg inn i en ny maskin, herrrlighet, så jeg har ikke fått sydd noe i det siste. En overlockmaskin har tråder i alle retninger, jeg forstår så og si ingenting. Og for å gjøre ting enda bedre så har jeg fått manualen på svensk. Jeg forstår egentlig svensk, men ikke symaskinsvensk. Forhåpentligvis kommer det seg fort, og målet neste uke (i tillegg til å begynne flyttepakkinga) er å få sydd litt med den nye vidundermaskina. Jeg må ha en tur på stoff og stil, det er tydeligvis et triks å sy med polyester eller polyester/bomullstråd for at ikke tråden skal ryke, og det har jeg ikke.

Jaja.... det kommer nye innlegg, det gjør det,...etterhvert=)

1 kommentar:

  1. Hersens symaskinsvensk. Den finnes ikke på nettet da, så kan du kjøre den gjennom en oversetter?

    SvarSlett